حقوقدانان جوان

این پرنده مردنی نیست

حقوقدانان جوان

این پرنده مردنی نیست

اصلاحات قانون مجازات اسلامی هفته آینده نهایی می‌شود

علی اسلامی پناه
اصلاحات قانون مجازات اسلامی هفته آینده نهایی می‌شود
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اعلام این‌که قانون جدید مجازات اسلامی هفته آینده نهایی می‌شود، افزود: اظهار نظر درباره انتقادات مطرح شده را به پس از انتشار قانون موکول می‌کنیم. علی اسلامی پناه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده پیرامون قانون جدید مجازات اسلامی، تصریح کرد:هنوزقانون جدید مجازات اسلامی نهایی نشده است بنابراین تا پیش از انتشار آن نمی‌توان اظهار نظر دقیقی داشت.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: اواخرهفته آینده اصلاحات قانون مجازات اسلامی به اتمام می‌رسد لذا بررسی انتقادات مطرح شده توسط کارشناسان را به پس ازآماده شدن قانون مورد نظر موکول می‌کنیم.

عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک کمیسیون به نظرات و انتقادات کارشناسان و حقوقدانان توجه کرده و در صورت تایید همه موارد لحاظ می‌شود.

این درحالی است که چندی پیش طهماسبی مدیر کل تدوین لوایح قوه قضاییه در نشست تخصصی که با حضور برخی استادان و مولفان کتب حقوقی برگزار و گزارش آن در روزنامه حمایت به چاپ رسید، با اشاره به این‌که در بخش کلیات قانون جدید مجازات اسلامی نوآوری‌ها، تغییرات و قدم‌های مثبتی برداشته شده، ایراداتی را نیز مطرح و به تشریح آن پرداخته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد